Åland

I helgen var vi på Åland, Leo och Storms första utlandsresa =P Vi var 10 pers, 6 vuxna (vi, svärföräldrarna och svägerskan med make) och 4 barn (Leo och kusinerna), och 1 hund! Fullt hus, men det var trevligt. Skönt dock att det bara var två nätter ;)

Nu tror jag dock att jag är på väg att bli riktigt förkyld... =/ Har ajaj i halsen och tungt huvud. Hoppades först att det bara är blåsor i halsen, men det har blivit värre under dagen så risken är väl att det är sjuka istället. Typiskt. Jag som inte varit sjuk på så länge. Kul att gå på prommis med Leo och Storm om jag får feber osv. Nåja, den dagen...

Såg förresten nyss "Se upp för dårarna" för första gången. Tyckte den var bra! Visst, ganska förutsägbar och lite klyschig men kul och inspirerande. Och vi har fått en ny favvoreplik: "Jag säger: fett bra". Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0