Blondes have more fun?

Tja vi får väl se. Nu är jag (på väg att bli) blondin! Tja... just nu är det pippigult men ska fixa det =P Bild får vänta tills det är som jag vill ha det. Blev ju trött på min frisyr som jag skrev om tidigare och eftersom att man inte kan klippa håret längre blev att ändra färgen det enda alternativet. Och blond är väl typ det enda jag aldrig varit, bara halvvägs. Så nu ska jag bli riktigt blond! Inte gul som jag är nu... =)

Angående amningskudde så har vi bestämt oss för att vänta lite med det och se om det behövs. Känns som onödiga pengar annars. Läste precis också Kattis inlägg vilket ytterligare stärkte den åsikten. Men har också hört att den är bra när dom ska sitta på golvet och så, så man vet aldrig! Men väntar som sagt tills h*n är här och vi vet lite mer om hur det är, vad vi vill ha/saknar/inte saknar osv.
Nu, sängen och korsord!

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhåå, ser med spänning fram emot att få se bild på blondinen! :D

2009-01-07 @ 23:09:38
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0