Brunett igen

Jag bestämde mig för att lämna livet som blondin och återgå till mörkare hår så igår färgade jag en grundfärg (brun). Det går ju inte att färga direkt från så blont, blir ju genomslag och nästan åt det gröna hållet när man vill ha mörkt. Nu måste jag bara välja vilken färg jag verkligen ska ha, men det får bli imorgon när vi ska in till stan och ICA Maxi. Jag kom fram till att, trots att jag inte tyckte att jag såg helt förj*vlig ut som blond, jag trots allt inte är en blondin i hjärtat. Och då menar jag inte det där med "dum blondin" och "blondes have more fun" och sån skit utan bara att jag helt enkelt känner mig mer som jag när jag är mörk. Enkelt =) Vet vilken färg jag skulle välja om jag hade långt hår, men nu har jag ju inte det så får se vad det blir. Typiskt att jag skulle klippa av det! Men nu ska jag sluta älta det...

Nu börjar en efter en av mammorna på Familjeliv få ut sina små underverk så nu börjar det verkligen kännas som att det inte är så länge kvar. Och faktiskt, imorgon har det ju gått 37 veckor så då är det bara 3 veckor kvar till BF, +/- 2 veckor, alltså kanske bara 1 vecka!!! EN VECKA!!! MAX FEM!!! Det är med skräckblandad förtjusning jag ser fram emot förlossningen och livet därefter. Men att bli mamma, det ska bli underbart!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0