Change of plans

Vissa kallar mig rastlös, andra ombytlig, jag skulle nog bara vilja säga nyfiken och impulsiv! Men oavsett vad man använder för ord så stämmer väl själva innebörden ganska bra in på mig som person. Nu har jag mer eller mindre bestämt mig för att bli (mörk)brunett igen. Inte för att jag ångrar att jag blev blond, det gör jag inte. Nu har jag ju testat det, en erfarenhet rikare! Och jag hade säkert fortsatt vara det ett tag till om det inte vore för att jag ju äntligen tänkt köpa nya glasögon. (Om ni inte läst tidigare inlägg kan jag ju lite kort förklara att jag inte vill köpa glasögon som blond eftersom att jag vet att jag inte kommer vara blond alltför längre då jag trots allt trivs bäst som mörkbrunett/svarthårig och jag vet också att glasögon som passar mig som blond inte nödvändigtvis är samma som de som passar mig som mörkbrunett/svarthårig... därav dumt att köpa glasögon som blond).

Har även ändrat mig lite på glasögonfronten. Kommer nog inte att köpa via LensWay iaf. Var hos optikern idag på Specsavers Optik och dom har ju faktiskt superbra priser. Dom har bågar inklusive glas från 499 kr till 1999 kr och dessutom får man 2 för 1. Så då tänkte smarta jag att då köper jag ett par "vardagsglasögon" och ett par lite mer speciella glasögon. Har ju inte velat köpa t.ex. röda eller lite udda glasögon trots att dom varit fina eftersom att man ju kan bli less på att ha "utstickare" varje dag, men på det här sättet kan man ju välja dom vanligare glasögonen dom dagar man känner för det och dom lite modernare eller vad dom nu är när man känner för det. Perfekt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0