Datastrul, BM och en GOD natts sömn =)

Ja eftersom att min dator är störd och nätverkskortet verkar strejka totalt nu så får jag använda min kära makes dator för att gå på Internet. Som tidigare går det dock inte att redigera då så jag får göra det i efterhand om min dator bestämmer sig för att börja funka igen.

Vi var iaf till barnmorskan idag och det var bara bra. Jag har nu gått upp 10,3 kg sen start, bebisens hjärta lät bara finfint och huvudet var långt nere. Ligger där och bråkar om utrymme med urinblåsan! Inatt fick jag iaf sova, äntligen! Somnade efter en kortare stund, kanske 15-30 min, och vaknade och behövde gå på toa endast en enda gång! Tjo! Är ju inte fröken piggelin för det direkt, men det var skönt ändå! Ha det gött alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0