Första dagen 2009

Jaha, då var det 2009. Vi märkte knappt att klockan blev 12 inatt. Satt och såg på film och myste i soffan med gardinerna för så att det inte skulle blixtra så mycket av alla raketer osv. Storm är ju inte skotträdd men han blir lite fundersam när det börjar blixtra, är ju inget som normalt brukar ske direkt. Vi hörde bara att det började smälla en massa ute och så konstaterade vi att det var nytt år. Konstigt egentligen att det är en så stor grej. Tiden går, är väl inget nytt direkt. Men vi hade det så trevligt så! Tidigare åt vi gott (älgkalvkött med potatissallad och sallad) och så tog vi det bara lugnt. Till filmen blev det lite fruktsallad, wienerbröd med choklad och dylikt. Mumma!!!

Första dagen på året har varit lika lugn den. Vi gick upp kring 10, sen åt vi en lugn frukost och så gick vi på prommis. Då kom svärföräldrarna så de följde med på prommisen (plus att dom gick hit) och sen fikade vi lite innan de gick hem och vi la oss i sängen för att läsa lite. Nu sitter jag dock med datorn i knät och min man sitter i fotöljen och läser. Jag tänkte fortsätta lite med det jag gjorde igår, dvs klura på starta eget. Jag är väldigt bra på att planera =)

Nä nu ska jag fortsätta med det om jag ska komma någon vart, god fortsättning på er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0