Full rulle

Igår tvättade jag två maskiner, diskade en maskin, bakade limpa och frös in (mumsig var den!), städade bort julen som var kvar (bla bytte gardiner i kök och sovrum) och gjorde pajskal (min man gjorde fyllningen). Sen åkte jag in till stan och bytte amningsbehån som jag köpte i söndags till en storlek större, för säkerhets skull. Nu har jag storlek 75 F!!! Herregud... =) Och ändå sitter den bra nu, men är mjuk så den är nog rätt töjbar. Får ju ändå in en hand och så. Låter kanske konstigt för er som kanske inte är så inne på det där men eftersom att jag inte fått mjölk än kommer dom ju att växa mer så jag måste ju ha plats att växa och även plats med amningskupor så då köper man så att det får plats med en hand i kupan också. Kanske ändå blir för liten, men förhoppningsvis går det bra! =)

Idag har vi städat köket, min kära man har dammsugit lägenheten och satt upp brandvarnare och brandfilt med mera. Däremot hann/orkade vi inte med att städa ur det sista från barnrummet än så vi får göra det i helgen. Har ju faktiskt en månad kvar iaf till BF. Så det blir nog iaf inte vi som blir först ut från vår grupp ;) Fast man ska aldrig säga aldrig... Ska bli jättespännande att se vem det blir iaf!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0