Jag som blondin (å brunett å readhead)



Ja, så här ser jag alltså ut som blondin!

Vad säger ni? Jag har lite svårt att bestämma mig... Skulle som sagt kunna vara blondin ett tag, men då är det ju det där med glasögonen. Lägger in kort på mig som brunsvart och rödhårig här också så ni kan jämföra.



Här som mörk med knähunden Storm påsken 2007 (här förresten med mina älsklingsglasögon som tyvärr gick sönder kort efter detta kortet togs... snyft) och...




...som rödhårig hösten 2008.

Men som sagt, rött släpper väldigt mkt färg... Och... ÄH!!! Det är skitsvårt!!!! Haha, när man är hemma hela dagarna får man för mycket till åt att tänka ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Tyckte ju faktiskt att du va jäääätte fin i rött.. fick såna fina drag i ansiktet då :) iaf så passa du bäst i nån mörkare färg, fast du e ju fin i blond me ;) jag har en färg i mitt hår som heter röd mörkbrun den sitter jätte bra.. färgar inte på handdukar osv.. kanske de kan vara nå? tror de är garnier, en gul grön förpackning.. :)

2009-01-13 @ 12:16:58
Postat av: Pumlan

Tack =) Jo jag håller med, trivs bäst i mörkt också. Tack för tipset om färgen, ska kolla upp den!

2009-01-13 @ 12:29:56
URL: http://pumlanmefamilj.blogg.se/
Postat av: junis pappa

var inte orolig. snart kommer du inte ha tid att tänka på håret längre.

2009-01-14 @ 00:28:19
URL: http://lintotten.blogspot.com
Postat av: Emma

Håller med dig att du nog passar i mörkare färger och att blondie kanske inte riktigt är din melodi.. Jag tycker du passar bäst i rött!

2009-01-17 @ 23:08:12
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com
Postat av: carola

åh jag gillade dig på kortet med Storm..



Carola

2009-02-04 @ 22:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0