No sleep today...

Inatt var en riktigt jobbig natt sömnmässigt, eller icke sömnmässigt kan man kanske säga. Sov nog inte många timmar. När jag väl lyckades somna första gången vaknade jag av en mardröm efter inte så lång stund. Drömde att en stor spindel krälade på min hals och halvt sovande kändes det som om något krälade på halsen i verkligheten så jag skrek! Sen var det supersegt att somna om igeeeen...

Försökte iaf vara vaken mer nu på morgonen i hopp om att jag ska bli lite tröttare ikväll då. Men problemet är egentligen inte att jag är pigg/ligger och tänker osv utan det är mina förbaskade restless legs och nu även armar!!! Tidigare har det funkat att stryka kallt vatten på baksidan av benen men nu funkar inte det heller. Blir galen!!! Och stackars älsklingen sov också dåligt inatt, och han har ju inte lyxen att få ligga kvar och dra sig hur länge han vill sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0