Stormigt väder

Det blåser som bara den här idag! Började igår och har ökat under natten. I vår lägenhet hör man dessutom vindarna väldigt bra, är riktigt mysigt att sitta och kura här inne då. Höra hur det knakar i fönster, tak, träd osv. Men ibland tror man nästan att fönsterna ska gå sönder... Vi har ju dåliga fönster så det blåser ju dessutom in en del. Men som tur är i det avseendet då så är det ju också typ 6 plusgrader idag så vi slipper iaf att det drar in jättekallt. Men hade gärna sluppit ha 6 plusgrader i januari... Det är ingen rim och reson på det här vädret. Ena dagen är det -15 och nästa +6. Det är ju januari för fanken!

Har iaf nyss satt mig upp efter att ha sovit med lilla busen i soffan sen kl 7. Skjutsade min kära man till jobbet kl 6 imorse för att jag behöver bilen (vi ska till vet senare idag) och han vågade inte lita på bussen för han öppnade idag. Tur det tror jag för det stod folk och väntade på busshållplatsen när vi åkte förbi så den kanske var sen då, eller så var dom väldigt tidiga. Iaf, så när vi kom hem igen (jag och Storm) åt vi frukost och sen la vi oss för att sova 2,5 timmar. Skönt!!! Sover fasen bättre liggandes på soffan mysandes med Storm än jag gör om natten i sängen just nu. Har dock drömt värsta actionfilmen med mera. Nu ska jag kika lite på nätet innan jag ska duscha, gå ut med Storm en sväng igen och sen åka och hämta upp gubben för att åka till veterinären. Sen blir det lunch på typ Max innan jag lämnar av honom på jobbet igen och sen åker hem.

So long!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har gubben för svårigheter som kräver en veterinär?? =)

2009-01-13 @ 15:33:23
Postat av: Pumlan

Har haft svampinfektion i öronen så vi var på återkoll.

2009-01-13 @ 19:53:03
URL: http://pumlanmefamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0