TENS-apparat

Ringde förlossningen nyss för att jag skulle boka in en tid för att låna TENS-apparat (Transcutan Elektrisk NervStimulering, används för smärtlindring) och då hade dom en tid idag som jag bokade. Men när jag hade lagt på kom jag på att jag ju inte har någon bil, den har ju maken till jobbet... Så det var bara att ringa tillbaks och boka om, men ska iaf dit imorgon! Då får vi väl se om den hjälper något på förlossningen men kan ju iaf vara värt att prova. Allt för att helst slippa "kemisk" bedövning. En del verkar tycka att den hjälpte mycket medan en del inte tycker att den hjälpte alls, så det är väl bara vänta och se.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag klarade mig med bara lustgas! stolt

Snart är det dags... spännande! Och på lördag kommer din syster ner och sjunger på Emmas dop. :-D

Kram!

2009-01-29 @ 17:26:43
Postat av: Jennie

Vad bra att du fick en tid så fort! Jag tycker att TENS:en är superskön om man bara känner att man har lite ont i ryggen ändå. Någon annan smärta känner jag då inte av... :-(



Din bebis kommer före min!

2009-01-29 @ 21:03:25
URL: http://lillplupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0