Tidig julgransplundring

Idag åker granen ut. Jag har "avpyntat" den och när min man kommer hem får han bära ut den. Den barrar så himla mkt för vi har varit lite dålig på att vattna den. Och trots att det är himla mysigt med gran och allt annat julpynt så ska det bli skönt att städa bort det. Jag vill liksom få klart inför barnafödande osv nu, så jag känner mig lite otålig.

Igår kväll blev det pinkmaraton innan jag kunde somna. Jag gick på toa, läste och antecknade lite (Photoshop CS Bible Professional Edition), gick på toa, och sen skulle jag försöka sova. Men när så min man släckte (han läste lite längre) började jag känna av "restless legs" och så tröck det till i magen så jag blev pinknödig igen... Upp på toa, sen gå och lägga sig igen. Men sen klarade jag mig tills min man skulle upp kl 5. Var säkert bara för att jag tidigare på kvällen sa att det var så skönt att jag inte hade haft sådär att jag vaknar flera gånger varje natt och måste gå på toa. Är bara dom absolut senaste veckorna som jag fått gå kanske en gång per natt, men inte ens det varje natt. Nåja, man har sina dagar, och nätter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0