Föräldragrupp

Rättelse: Jag menade såklart föräldra/mammagrupp, inte föräldrakurs, som Kattis påpekade, tack =) På önskan av Carola skriver jag lite mer om detta!

Vi var 11 barn som sagt (tror jag det var, eller om vi skulle vara det när vi är alla, Carola var ju tyvärr sjuk), varav ett tvillingpar. Annars bara "enlingar" =) Vi pratade inte så mkt egentligen. Presenterade oss, fikade, pratade lite om förlossningen, syskon osv. Men när det är så många blir det lätt ganska tyst ironiskt nog... När några gått in för vägning och några gått hem så vi bara var 4 mammor kvar pratade vi mer än när alla var där. Som det brukar vara antar jag. För många är inte heller bra. Var iaf förvånandsvärt tyst trots att det var så många barn där de äldsta (tvillingarna) var födda i december. Leo sov som tur var hela tiden (nästan), skönt! Han brukar ju sova rätt bra när det är massa folk och liv.

Nä nu ska jag surfa lite (om Leo tillåter) innan maken kommer hem med godis och pizza, mumma!!!

PS. Jag la Leo i vaggan kring 15 och han sov i hela 1,5 timmar! Skönt! DS

Kommentarer
Postat av: carola

hahha..då skulle jag varit där och surrat:)

Fast mig får man ju inte stopp på..

Åh, vad ledsen jag blir, hade ju velat träffat er alla...och haft några att ha kontakt med.



Vill bli frisk, vill VERKLIGEN träffa dig och Leo..

kram kram

2009-03-28 @ 08:39:23
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0