Natten spökar

På dagarna är han bättre i magen, mindre gaser verkar det som. Men på nätterna spökar magen fortfarande... Inatt sov han först ca 4,5 timmar (!!!!!!), sen somnade han om men vaknade efter typ en timma, somnade om, vaknade efter typ en timma igen. Åt kring fem och sen var magen igång... Jag tog upp honom i sängen bredvid mig för igår när magen krånglade gjorde jag det och då somnade han som en stock. Funkade dock inte lika bra idag. Blev jättelugn ett tag men sen satte det igång igen. Så, nu är jag supertrött igen (är jag väl iofs jämt =P), bara sovit lite till och från sen dess och gick upp efter 9 nån gång.
 
Är lite konstigt att han bara sover "länge" en gång och sen tar det bara 1-2 timmar innan han vaknar de andra gångerna (om han somnar). Tror det är för att han är så trött på nätterna. När han åt innan sovdags åt han från båda brösten, men vid första maten på natten åt han bara från ena ett tag. Sen fick jag inte honom att äta mer, men tror som sagt att det är för att han är trött och sen vaknar han alltså efter 1-2 timmar och är hungrig igen.

Imorgon ska vi på 6-8 veckors läkarbesöket. Han blir 6 veckor på fredag så det är lite tidigt men det ska bli kul att se vad han väger nu och om han blivit längre! Ska fråga lite om gaserna i magen också.

Igår blev det förresten matning efter promenaden istället för innan. Han spydde strax efter att jag skrivit i bloggen så jag tänkte att då är han nog inte hungrig... och det gick bara bra att vänta! Så då blev det till slut 3 timmar istället för 1 emellan.

Kommentarer
Postat av: junis pappa

mer bilder mer bilder! kom igen. mer bilder? tack!

2009-04-01 @ 19:51:22
URL: http://lintotten.blogspot.com
Postat av: Carola

lisa har en sova länge period på dagen..då sover hon 4 timmar nästan..hon sover jämt:)



Hoppas det blir bättre med gaserna på lill killen, inte kul med ont i magen..

2009-04-03 @ 15:03:29
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0