Sömnbrist

I fredags var vi till BVC igen för vägning, på hans 1-månaders dag! Han vägde 4585 g och var 56,5 cm lång. Han passade även på att pinka på BVC-sköterskan, TVÅ gånger! :-P Vi pratade en hel del och bland annat kom vi fram till att vi skulle börja med Minifom istället för Semper magdroppar. Sagt och gjort, vi började på fredag eftermiddag och det verkar faktiskt ha blivit bättre, på dagen. På natten/morgonen är det konstigt nog fortfarande problem... Inatt har Leo varit vaken från 1 till för ca en knapp timme sen, med undantag för en timme kring 5 då han sov. Han har legat och krystat typ varannan min som vanligt och så håller han på att somna, men så kommer det igen osv. Stackaren... Jag är också helt slut, för jag sover ju lika mkt som han... Funderar på att testa lägga honom i spjälsängen i sitt eget rum inatt för nu när vi lämnade honom i vaggan somnade han bättre än när vi var där. Nåja, vi får se. Nu vaknade han så jag ska väl leka kossa nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0