Lilla julafton

I går var vi till Stockholm över dagen och hjälpte min syster flytta. Hon har nu bara 10 min prommis till jobbet, skönt! Väldigt fin lägenhet, speciellt när den blir tillfixad! Mina föräldrar kom ner för att hjälpa till också, i onsdags. Dom stannade en sväng hos oss för att lämna en massa grejer (bla spjälsäng) och sen fortsatte dom ner. Vi fick även en julklapp då, en DISKMASKIN!!!!!!!!! Tjohoooooo!!!!!!!!!! =) Igår var dessutom sista gången vi träffade syrran innan jul eftersom att vi inte kommer att åka upp något i år, så vi hade lite julklappsbyte då också. Morfar hade också skickat med julklappar. Man kan ju tro att vi är små barn fortfarande, så mycket fint vi fick! Tavlor, tofflor, silverlera (yes!), påslakan osv. Var även kul att våra julklappar uppskattades =) Idag kommer mamma och pappa förbi igen, men den här gången sover dom över och så fortsätter dom uppåt imorgon. Nästa gång (efter idag/imorgon) jag träffar dom och syrran kommer jag att vara mamma... tänka sig! =)

Kommentarer
Postat av: ämma

Åhh, vad härligt med diskmaskin!! Blir så avundsjuk :) Fina julklappar ni fick, hoppas bara att tomten har sparat några till julafton också ;)

2008-12-07 @ 14:31:26
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com
Postat av: Kattis

Hoppas ni får en bra jul... nästa jul är ni tre i familjen! ;-)

Vi åker upp på torsdag och stannar en vecka, det blir första gången mamma, pappa och brorsan träffar vår lilla prinsessa. (mamma klöv ju knäskålen veckan innan de skulle flyga hit i slutet av oktober)

Kram!

2008-12-07 @ 20:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0