Nu är det jul här i vårt hus...

I helgen har jag klätt granen, bakat lussekatter, kokat knäck och kola med mera så nu är det verkligen jul i vårt hus! Fast vi inte har nåt hus... =) Vi är hos svägerskan med familj på julafton och man vill ju hinna njuta av granen, plus att jag glömmer vattna den när den står i garaget. Så det var lika bra att ta upp den! Såhär fin blev den:




Inatt sov vi också första natten med våra nya täcken! Köpt nya på IKEA, men dom var nästan för varma... Var lagom när man la sig och på morgonen men på natten vaknade jag och var supervarm... Var tvungen att sticka ut ben och dra ner täcket till midjan för att kunna somna om tillslut.

Ikväll/eftermiddag kl 17 ska jag iaf på fika med blivande mammorna från Familjeliv. Ska bli kul att träffas igen. Är ju även några jag inte träffat som var sist då jag inte åkte. Är spännande nu när det börjar närma sig förlossning. Första jag vet har beräknat på julafton (!), men ska bli spännande att se när det verkligen blir och hur det går för alla! Själv känns det fortfarande ganska overkligt att man själv ska ligga där på förlossningen om mindre än två månader (om jag inte går över mer än en vecka då såklart)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0