Sista dagen på året

Den spenderar vi i lugn och ro, själva här hemma. Har varit på promenix i morse och busat lite med Storm, sen har vi tvättat, varit och handlat lite och nu ligger min man här bredvid mig i sängen och läser medan jag datoriserar lite. Rastlös som jag alltid är kan jag ju såklart inte ligga och bara ta det lugnt, måste ju göra NÅT iaf ;)

Det ska bli spännande att se hur 2009 blir. År 2008 var ju en dunderhit!!! Vi flyttade från Stockholm, Johan fick ett jobb som han trivs jättebra med, jag blev gravid, vi gifte oss, vi trivs jättebra i vår lgh och området osv. Förhoppningsvis rullar det på i samma stil nästa år. Vi kommer ju iaf få vara med om något av det största man kan vara med om, att bli föräldrar! Så det ser jag/vi definitivt fram emot, som ni säkert märkt =) Hoppas även på lycka när det gäller starta eget/jobb osv. Och den där lottovinsten på 110 miljoner som ingen verkar ha lämnat in (eller har dom hämtat ut den nu??) kan jag gärna ta också =P

Vill till sist bara önska er alla ett gott nytt år!!!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Tänk det kunde ha varit jag... som vunnit 110 miljoner - om jag spelat vill säga. Det var nämligen på "vårt" ICA Maxi som kupongen lämnades in! Fy fasen vad mycket pengar... vill också ha! ;-)



Gott Nytt År oss tre i Skåne!

2009-01-01 @ 20:32:51
URL: http://kattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0