Baka baka liten kaka

Igår fick jag ett chokladsug men vi hade ingen choklad hemma, så jag ställde mig och bakade en kladdkaka halv nio på kvällen. Gott var det, speciellt med smeten =P Nu har jag även handlat så att det ska bli en hel del bakande i veckan. Lussebullar (två sorter; katter och en specialbullvariant) och så peppisar såklart!

Igår och idag är de första dagarna (tror jag) som vi haft minusgrader hela dagen. Som varmast har det nog varit kring minus tre. Idag har det varit jätteskönt! Sol, glittrande snö, knarr under skorna och härligt frisk luft. Men igår blåste det, så då var det inte skönt alls..

Men nu är det iaf lite datorerande/godisätande/mysande på schemat! Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0