Blivande egen företagare

Jahapp... nu är det så. Jag berättade ju tidigare om ett jobb som jag var på intervju för och det kändes ju rätt bra, så jag sa att om jag fick det jobbet skulle jag ta det och skjuta upp starta eget planerna (åter igen) på framtiden. Om jag inte fick det jobbet är dock chansen ganska liten att jag får ett jobb innan bebisen och då lär det ta ett tag... så då bestämde jag att om jag inte fick det jobbet ska jag starta eget den 1 september 2009 (om allt går bra med bebisen osv såklart) och dela ledigheten med mannen från dess. Och jaha... nu vet jag. Jag fick inte jobbet, men ingen annan heller. Pga lågkonjunkturen får dom inte anställa just nu. Skönt att veta att det inte var mig det "var fel på", men lika trist för det... Nåja, nu ska jag äntligen få göra det jag drömt om så länge och starta eget!!!

Skrämmande..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0