BM-besök

Idag var vi hos barnmorskan. Det gick som vanligt bra, hade fortfarande lite lågt blodvärde men annars var allt bara bra. Så nu har min kära man fått i uppgift att se till att jag kommer ihåg att äta vitamintabletterna varje dag =)

Det var lite svårt att lyssna på hjärtljuden bara för h*n var så aktiv, smet bara undan hela tiden. Men lite fick vi iaf höra. Och det gör mig inget att h*n är aktiv, det är bara bra det =) När det gäller kurvan för magen så följde vi den bra också, ligger lite över mittenkurvan.

Har vaknat några gånger inatt av att h*n haft partaj därinne, men åter igen gör det mig inget. Hellre det än att oroa mig över att det är alldelens stilla därinne!

Nu sitter jag hos svärföräldrarna och skriver. Är så less på vårt internet som bara strular. Måste ha trådlöst för att vi inte kan ha modemet i datarummet och titt som tätt slutar det funka. Så får man köra felsökning och så fixar det sig, ett tag, bara för att sen åter igen lägga av. Och så håller det på. STÖRANDE!

Men nu ska jag fortsätta fixa med lite grejer. Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0