Försäkringskassan och BB

Igår hade vi full eftermiddag/kväll! Först var vi på info hos Försäkringskassan och sen åkte vi till BB för föräldrainformation. Det var bra info tyckte jag, och så är det ju skönt att ha sett vart man ska vara. Nu har man ett hum om vad som kommer hända när man kommer dit också så man inte blir orolig för att dom tar en massa prover osv. Nu vet man att dom gör det på alla =) Och sen KAN det ju bli så att man behöver lite extra, men det tar vi då...

Nu ska jag på morgonprommis med busen. Ser kallt ut ute... brrrr. Sen ska jag på min silversmideskurs, bara 3 ggr kvar nu! Halva har gått. Och bara en gång kvar av Starta-eget kursen. Tiden går fort... På söndag går vi in i vecka 30, AV 40!!!! Det känns verkligen som att det närmar sig nu. December kommer väl bara svischa förbi som vanligt, är så mycket kul som händer då och så är det så mysigt. Så det brukar gå fort!

Nä, NU ska jag gå =) Kram i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0