Svar på kommentar - Vad vill jag starta för företag?

Ja... den frågan är inte så lätt som den kanske verkar. Men jag kan säga såhär. Jag har velat starta eget jäääättelänge och det är bland annat därför jag valde att läsa företagsekonomi osv. Jag har dock massor med olika idéer och många inom helt olika områden. Nu är det ju dock så att jag är arbetslös och gravid vilket troligen gör att jag kommer vara det första ganska länge... därför har jag bestämt att om jag inte får jobb innan liten kommertill världen så ska jag ta tjuren vid hornen och starta eget i höst! Då blir det troligen en liten butik, inom vad låter jag vara osagt ännu då detaljerna fortfarande är under utveckling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0