Bild från UL (sept)

Kom på att jag ju inte har lagt in någon bild från när vi var på UL i början av september. Bilden är en bild på en bild och dessutom tagen med mobilen så den är ju inte den bästa men alltid nåt! =) Gjorde bilden lite mindre än vanligt för att den skulle bli lite tydligare iaf.


Envis som h*n var fick vi ingen profilbild, men nästan iaf! Man ser tydligt de fem fingrarna på vänstra handen och (mindre tydligt) ena lilla fossingen! Var underbart att se hur h*n smackade, viftade, sparkade osv. Tänk att det bara är ca 14,5 veckor kvar tills vi blir föräldrar, ofattbart!!! Eller tja... vi är ju eg redan föräldrar =) Nu är jag i vecka 26 (25+3), här var jag dock i vecka 18 (17+4). Nu har h*n växt en hel del och magen har växt med ca fem cm bara sen i början av denna månad! Enligt Vårdguiden väger h*n nu ca 900 gram, tänka sig!!! Totalt har jag gått upp ungefär 4,5 kg än så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0