Bildmaraton!

Mamma och pappa kom som sagt i torsdags på kvällen och de hade med sig en massa sött!!! Här kommer bilder på några av dom (de två sista är tagna med mobben för det tog slut batteri i kameran och jag hittar inte laddaren, så de är lite suddiga):


Denna fina overall med tillhörande sockar och vantar har min mamma stickat och den hade jag när jag var liten!




En varm och mysig åkpåse är alltid bra att ha, speciellt när man kommer mitt i vintern! Den köpte mamma för länge länge sen och den har jag själv legat i och myst som liten =)



En söt "overallpåse" i rött/vitt med röda vantar till, även den mammagjord.


Det blev faktiskt en hel del gjort i helgen, trots att vi var borta mycket (handlade, hälsade på svärföräldrarna, kollade runt, promenerade osv). Pappa spillde ingen tid utan började direkt med att rensa handfatsavloppet mm och han fortsatte helgen med att sätta upp en garderob i hallen (som vi först köpte på IKEA), sätta ihop en byrå till barnrummet (se kort nedan, även den IKEA) med mera. Mamma fixade gardiner till kök och vardagsrum, handlade en hel del saker till oss och gjorde PALT!! Mums =)




Finfin byrå från IKEA, Leksvik. Man kan även köpa till ett skötbord att sätta på den för 200 kr så det kanske vi gör sen!


När vi var på en "outletbutik" här i närheten hittade vi dessutom denna söta lilla dräkt, så den köpte vi också. Första plagget som vi är med och köper själva!! =) Första plagget totalt är dock den lilla Kizz-tshirten som vi fick av min syster i somras.



Söt va! Och passar ju oavsett om det är tjej eller kille =)


Idag var vi till barnmorskan också, det gick bra. Fick höra hjärtat igen och det tickar som det ska! =) Hade lite lågt blodvärde men eftersom att jag inte riktigt verkar tåla järntabletter får jag försöka fylla på med blodmat, kött och gröna grönsaker istället.

Nä nu ska jag förbereda mig för en anställningsintervju i eftermiddag, håll tummarna!!! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå där! For the record så var Kizz-tröjan en present från moster :) Ha det bra. Kraaam!

2008-11-01 @ 11:37:40
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Gud vilken söt överall hon stickat! Hur fin som helst ju!:)

2008-11-08 @ 10:48:39
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0