Elektrifierad

Nu har vi äntligen fått elen fixad i köket och badrummet (tvättmaskinen)!!! Så skönt =) Synd bara att det var lite knasigt kopplat i köket så vi måste ha den stora lampan tänd för att kunna tända dom andra i taket... men men. Vi tänkte ändå ha en ljuskrona där så det är ju inte hela världen (men skulle ha en liten lampa i den för extra ljus, nåja).

Och idag kommer mina föräldrar och hälsar på, dom stannar tills på måndag. Kul kul! Syrran kommer också men inte förrän imorgon. Hela familjen samlad alltså =) Men nu ska jag försöka få lite jobb gjort innan dom kommer på eftermiddagen. Ha det gött allihopa och ha en trevlig helg för nu lär jag inte hinna skriva mer innan dess med fullt hus hela helgen! =)

PS. Håll tummarna för mig på måndag, då ska jag på anställningsintervju för ett extrajobb som jag verkligen vill ha!!!! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0