Full rulle inför kvällen!

Ikväll ska vi ha gäster här på middag, ska bli så trevligt! Igår städade vi undan lite från vardagsrummet, lite flyttkartonger och sånt. Och idag har jag haft fullt upp här hemma, och har. Jag började med att skära upp och marinera köttet, plocka lite och sätta in duken i tvättmaskinen. Sen blev det frukost och så en långpromenad med vovven till svärföräldrarna (som ju dock inte var hemma såklart) där jag lånade lite socker och hämtade lite hundmat (vi har inte så stor frys och han äter färskfoder). Nu har jag nyss ätit lite lunch och skalat potatisen och ska strax börja med efterrätt; en chokladtårta med fudge och mashmallows!!! *MUMS* Och så blir det lite dammsugande och småfixande, såklart.

Tänk att det ska till att man ska få besök för att man ska få fingrarna ur a****t ibland!? Som vi sa igår, det gick ju jättefort att ställa undan alla grejer därifrån, max 30 min, men vi har bara inte fått fingrarna ur för att göra det.

Nä nu ska jag bara kolla en grej innan jag ska återgå till mitt donande!

Ha en trevlig fredagskväll allihop!!!

Kommentarer
Postat av: Ersnäs

Hej hopp!

Ja du lagar gourmetmiddag idag, själv la jag mig på soffan och guben fick fixa fredagsmiddagen. Han lyckades alldeles förträfflig btw=)

Puss i ljumsken!

2008-10-10 @ 21:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0