Full vecka!

Den här veckan är det verkligen full rulle. Igår jobbade jag med starta-eget grejer hela dan (när jag inte jobbar med det tänker jag iofs på det så det är dygnet runt kan man nästan säga...) och så var det vattengympa som vanligt på kvällen. Idag blir det också starta-eget planering och ikväll börjar jag Starta-eget kursen!! Imorgon är det väl samma på dagen och så ska vi på infoträff på Försäkringskassan på eftermiddagen, inför att bli föräldrar, och sen blir det städning här hemma. För på torsdagkväll kommer mamma och pappa hit och hälsar på över helgen! =) Så då blir det shopping på IKEA och en massa fixande och trixande osv. Trevligt!! =)

Men nä nu har jag massor att göra, så ha det bra så länge!

Kommentarer
Postat av: jooonas

ojojoj, här händer det grejer! kul att se bilder å läsa hur ni har det! kraam!

2008-10-15 @ 12:30:49
URL: http://lintotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0