Härlig söndag i skogen!

Idag vaknade jag av att någon upprepande låg och sparkade mig på urinblåsan (vem kan det vara!? =P)... Men det var ändå en härlig påminnelse om vad som är därinne!

När så rullgardinen åkte upp upptäckte vi att det ju var underbart väder ute, med sol och härlig höstluft! Så efter lite pyssel och grejande tog vi vårt pick och pack och gick ut i skogen! Vi la ett blodspår till vovven och medan vi väntade på att det skulle "lägga sig" (ca 2 h) åt vi piroger som var kvar sen igår, lite kexchoklad, drack äppeljuice och vilade oss i solen. Min kära make somnade till och med =)

Spåret gick jättebra för att vara så länge sen! Vi la bara ca 300 m nu med två vinklar. Han var lite ivrig (dock inte så ivrig som jag trodde han skulle vara, han brukar lätt kunna bli övertänd om det gått för lång tid) så han gick förbi första vinkeln men där märkte man av rutinen för han hittade snabbt tillbaks! Spårslutet missade han också i ivern men det gick allt som allt helt okej för att vara första gången sen midsommar!!!

Sen gick vi hem, jag hade ont i fötter, mage och rumpa (har lite problem med ena skinkan sen typ 2 mån och även svanskotan gör sig påmind ibland)... Duschen var efterlängtad! Jag är fortfarande alldelens öm under fötterna. Var länge sen jag hade kängorna.

Sen fick vi besök av svärföräldrarna och makens morföräldrar då vi fikade lite. Och sen blev det pizza! En perfekt söndag alltså! =)

Nä nu ska vi ut på kvällis och sen blir det till att sova. Imorgon ska det jobbas på företagsidén! NATTIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0