Starta-eget rådgivning och (telefon)anställningsintervju

Idag började jag min dag med att åka på starta-eget-rådgivning. Jag har nog fler frågetecken nu när jag varit där, men det är bara bra. Så nu ska jag göra en marknadsundersökning! Har gjort ett utkast till en enkät så vi får se. Jag måste bara bestämma mig vad jag egentligen ska fokusera på, men det är ju tänkt att marknadsundersökningen ska hjälpa till med det också. Ska även gå en starta-eget-kurs med start nästa vecka, det ser jag fram emot!

Efter den punkten idag hade jag såklart mycket att göra med enkät osv, och sen var det dags för telefonintervju! Sökte ett jobb som butiksinformatör/säljare i måndags och igår ringde dom och bokade telefonintervjun till idag. Det gick väl hyfsat men jag är ju gravid (...) så vi får väl se. =)

Nu ska min kära man strax åka iväg på konsert med DLK så jag och vovven ska mysa framför TV:n. Eller tja... vi har ju inga kanaler så det blir ju att se film som vanligt... börjar faktiskt bli lite less. Ibland är det faktiskt skönt att bara slötitta på nåt halvbra tv-program eller att bara zappa. Egentligen skulle jag behöva städa men jag OOOOOORKAR verkligen inte...

Ha en trevlig onsdagskväll alla där ute!

Kommentarer
Postat av: Evamy - i väntan på bebis!

Vad vill du starta för nånting?

Jag har drömmar om ett mysigt café nångång :)

2008-11-08 @ 10:51:17
URL: http://evamys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0