Underbar höstdag!

Vilken underbar höstdag idag igen! Var ute med bus (vovven) på morgonprommis i ca 50 min och det var så skönt så skönt! Solen sken, himlen var blå, frosten glittrade på backen, man såg sin egen andedräkt... underbart! Det var kring nollgradigt så nu börjar det närma sig vintern. Hoppas på mycket snö och kring 10 minus i vinter, så där så man kan gå ut på långprommisar och mysa av knarrandet under skorna. =)

Var på vattengympa igår men gjorde ju den stora tabben att äta satsumas innan så jag blev bubblig i magen vilket, i kombination med vattentrycket på bröstkorgen, gjorde att jag fick tungt att andas och lite smått illamående ibland, men annars var det ett roligt pass! H*n var med och sparkade lite också när vi stretchade i slutet =P

Och igår kväll SÅG vi hur h*n låg och rörde sig och sparkade där inne för fullt när vi låg i sängen och läste!!! Det är helt ofattbart... det är verkligen en liten människa där inne!

Min stora sorg just nu är att min kära extramamma inte hann träffa sitt "barnbarn", men jag vet att hon tittar på oss och ler! Vila i frid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0