Välkomna till Pumlan me' familj!

Hej allihopa, trevligt att ses! Här kommer jag att skriva om mig själv, min familj, mina tankar och drömmar... mitt liv helt enkelt! Jag börjar med en kort summering för att ni ska bli up to date med vad som händer.

Jag, min man (då sambo) och vår boxer flyttade i somras från storstaden Stockholm till Gävle för att äntligen återfå lite småstadsliv och komma närmare naturen! Min man hade fått ett nytt jobb så vi tog chansen, trots att det betydde att jag blev arbetslös. Jag trivdes ändå inte så bra med mitt dåvarande jobb (dock med kollegorna) så det gjorde inte mig någonting! Min dröm är att starta eget så jag har iaf lite planer på G.

I alla fall, i augusti gifte vi oss och efter att ha bott 2 mån hos hans föräldrar och haft strul med den lgh vi egentligen skulle ha flyttat in i fick vi till slut en lgh i september. Det är fortfarande smått kaos med renovering och flyttlådor som ska packas upp men det går iaf sakta men säkert åt rätt håll!

Som om inte det var nog så väntar vi vårt första barn!!! I början av februari är vi planerade att bli föräldrar till ett litet knytte, man förstår det inte än =) Vi var på UL (ultraljud) i början av september, det var helt fantastiskt! Att se hjärtat slå, se hur h*n sparkade, smackade och rörde på sig var en oerhörd lättnad. Man var ju nästan orolig att man bara hade inbillat sig allt!

Jag ska försöka hålla er uppdaterade om vad som händer i mitt och min familjs liv, även om jag kan vara hopplöst glömsk ibland. Tydligen blir man ännu mer förvirrad när man är gravid... grattis... =P

Gå nu ut och njut av det som är kvar av denna vackra höstdag! Jag skickade nyss ut mannen och hunden på promenad medan jag själv stannar inne och tar det lugnt ett tag innan vattengympa med svärmor och pensionärerna! =P

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vad kul att du börjat blogga. Ska följa dig/er på vägen mot underverket. Just nu sitter vi (jag och L)här med vår lilla prinsessa mellan oss i soffan. Kan fortfarande inte fatta att hon är vår! :-)

Stor kram från Skåne!

2008-10-06 @ 20:42:04
Postat av: Hon i örebro (fd göteborg, luleå) :)

Vad roligt att kunna följa era "äventyr" här! Ni har så mycket spännande framför er! :)



Massa kramar!

2008-10-06 @ 22:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0