Utvecklingsuppdatering

I onsdags var jag och Leo till BVC för vägning och mätning igen. Hans viktkurva har planat ut något men han väger nu 5470 g och är 61 cm lång! Inte undra på att stl 62 faktiskt passar perfekt nu, längdmässigt iaf. Oftast är dom lite för pösiga och lite långa i benen (om det är nåt med ben), men han har väl lång överkropp! Tiden bara rusar iväg! Idag är han prick 9 veckor gammal! Shit... Han blir bara stadigare och stadigare, dreglar mer och mer *haha* och har verkligen upptäckt sina händer. Han har hellre dom i munnen än nappen =) Har även börjat "prata" mer, och uppmärksamma folk och fä. När man pratar lyssnar han noggrant, hoppas han fortsätter med det! Självklart har han ju "mindre bra" stunder också, men det har ju alla! =)

Imorgon tidigt på morgonen kommer mina föräldrar. Dom ska bara sova här en natt, sen ska dom ner till syrran och fixa och dona i hennes lägenhet. Bland annat sätta upp en vägg! När dom åker hem därifrån ska jag, Leo och Storm köra med och sen kommer Johan upp efter med flyg och så kör vi hem tillsammans. Älsklingen som offrar sig för vår skull! Han hatar att flyga... =)

Nä nu har jag massor att försöka hinna kolla upp här på nätet innan han blir less att ligga och titta på mamma vid datorn. Ha det bra alla!

PS. Ska försöka få upp fler bilder snart. Vi har ju köpt kamera men min dator (som har en inbyggd SD-läsare) ville inte läsa det SD-kortet... skumt. Ska fixa det sen. DS. 

Kommentarer
Postat av: carola

så kul att äntligen ses:)..

Ska bli så kul nästa v på bvc, få träffa alla föräldrar och barn..



Lisa har varit så ledsen så ledsen idag..man vet inte vad man ska göra..



kram kram

2009-04-25 @ 23:03:38
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: junis pappa

men hörrninini! uppdatera nurådånångång!

2009-05-07 @ 21:50:14
URL: http://lintotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0