Sista inlägget någonsin...

Jag har beslutat att lägga ner bloggen. Detta blir alltså sista inlägget någonsin. Tänkte därför lägga upp lite bilder så ni får se underverket en gång till! Han har ju blivit så stor!!! Har inte mätt och vägt honom på 2 mån, då vägde han 6400 g och var 66,5 cm lång. Ska dit den 26:e aug för andra omgången sprutor. Ska bli spännande att se hur mkt han har växt! Den 31:a aug ska vi påbörja utredningen för hans ev. mjölkallergi också, skönt!

Igår kväll spydde han, men bara en gång och det var nog snarare att han svalde fel och sov på rygg el nåt sånt. Men jag blev sååå rädd för det lät som om han höll på att kvävas! Min första tanken var "nappen har lossnat" så jag stoppade in fingrarna i halsen och det kändes typ som att han krampade för tungan var tryckt mot gommen så hårt. Men det gick snabbt över så det var nog ingen fara, men läskigt! Puh...

Åter till ämnet med nedläggning av bloggen. Orsaken till detta är enkel: jag har inte tid och kommer snart ha ännu mindre tid. Det har blivit ett "måste" och då är det inget kul. Från och med september ska jag vara hemma med Leo må-on, plugga på distans och driva eget företag på deltid. Tid kommer alltså inte finnas i överflöd...

Hoppas att ni har det bra och hör gärna av er och prata lite istället för att surfa in hit och kolla =) Men jag vet hur lätt det är. Jag är själv hopplös på att höra av mig, som ni säkert vet ;) Det är så många jag eg skulle vilja höra av mig till men så glömmer jag hela tiden, tänker "ikväll" och glömmer, tänker "men nu är det för länge sen", hinner inte osv. Well well, vi får väl höras när vi hörs ;)

Här kommer iaf de sista bilderna, enjoy!


Kizz såg jag när jag var i magen, fast då visste inte mamma och pappa att jag fanns!



Jag ska också bli snickare när jag blir stor.


Gröt är gott!


Myspys =)


Busfrö!


Men kom hit då!


Hrm... en ny smak.


Klart att stålmannen inte kan sitta still!


Okej, jag ska försöka då...


Hur kan ni tro att ni ska kunna mata mig när det ligger nåt mkt intressantare precis under stolen!?


Mmmmm.... blåbär.....



KRAM ALLIHOPA!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

2009-08-17 @ 18:11:56
Postat av: Karin

åh vad söt han är! jag kommer att sakna din blogg men jag förstår dig! hoppas att allt är bra. kram kram

2009-08-17 @ 18:13:29
URL: http://annanirak.blogspot.com
Postat av: ämma

Trist att du lägger ner bloggen, men jag förstår dig! Har det blivit ett måste så är det ju snarare jobbigt än roligt.. Hoppas det går bra med företaget! Kramar

2009-08-20 @ 15:14:33
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com
Postat av: junis pappa

men! men! ibland är det bra med måsten! tänk så många som inte har kontakt så ofta. vi blir ju lessna i ögat. men hoppas vi får se er ändå, innan året är slut. kram på er från oss!

2009-08-24 @ 20:59:20
URL: http://lintotten.blogspot.com
Postat av: EVAMY - livet med Alva och hockeyspelarn

Gud vad söt han är! Känner igen mycket på bilderna, svårt att mata när katter springer runt också ;)

Vad har du för företag?

2009-08-31 @ 22:22:38
URL: http://evamys.blogg.se/
Postat av: Vendela

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-11 @ 05:54:11
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0