BF+10

Här väntar vi fortfarande...... Idag är det BF+10 och imorgon kl 8 är det dags för ul-kontroll. Vi vill att h*n ska komma ut NUUUUU!!!!!!! H*n är redan trotsig ;) Men ingen slempropp, inga förvärkar, ingenting. Bara sammandragningar, som iofs börjar bli starkare, då och då och en mage som blir mer och mer ivägen. Kan knappt torka mig när jag pissat längre (ursäkta språket ;))!

Inatt vaknade jag några gånger, hade ont i magen och tänkte att kanske kanske är det på gång (att det inte var värkar fattade jag ju, men att det kanske var nåt "förstadie" el nåt), men det var nog bara krångelmagen som gjorde sig påmind... Fortfarande inga känningar.

Nu rör det sig därinne. Längtar så tills jag får se hur h*n ser ut, snusa på babyhuden och känna den varma mjuka huden mot min! Är svårt att föreställa sig att vi kommer vara föräldrar om bara några dagar! Hoppas iaf att vi slipper igångsättning, att h*n bestämmer sig för att komma ut självmant innan dess.

Älskade barn, vi längtar efter dig...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen! Tänker på er. hoppas den lille kommer ut snart och att det går bra!

2009-02-17 @ 13:26:23
URL: http://annanirak.blogspot.com
Postat av: Carola

åh Lisa..förstår hur jobbigt du har det..

Gick över med första 14 dagar och full tid med twinsen..Inte kul..



Lycka till nu och vi längtar att få träffa er

Carola och lilla lisa vill att kompisen ska komma

2009-02-17 @ 17:46:14
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja nu får h*n lov att komma. Kan tänka mig att det är jobbigt att gå och vänta, trodde att jag också skulle gå över, men lillan kom ju en hel vecka för tidigt!

Hur som helst, Lycka till!

Stor kram till dig och Johan.

2009-02-17 @ 20:14:12
Postat av: junis pappa

jag längtar verkligen efter det där sms:et eller telefonsamtalet när det har hänt! spelar ingen roll vilken tid! jag vill veta!



puuuss å kraaaaaam!

2009-02-18 @ 13:48:22
URL: http://lintotten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0