BF+4

Det händer inte så mkt här egentligen... När maken kom hem i förrgår (då jag skrev sist) gick vi en långprommis på ca 50 min. Väldigt skönt! Var länge sen jag gick den rundan och faktiskt orkade jag den bättre nu än jag gjorde då (kanske 1,5 mån sen). Är som att jag har fått extra energi nu såhär efter bf. Efter det packade vi klart BB-väskan så nu är den helt färdig! Tja... utom en babyfilt som vi inte äger, så det får vi kanske ta och köpa, och frukt. Men har faktiskt till och med packat ned Kexchoklad (tack Kattis, bra tips ;))!

Igår gjorde vi inte så mkt alls. Maken kom inte iväg från jobbet förrän typ 45 min efter att han slutat och skulle göra lite ärenden då, tanka, åka till Ö&B och handla mjölk och fil. Men jag var så GRYMT uttråkad så han fick komma och hämta mig och bus först =P När vi kom hem fixade han e-leg (bra att ha när man ska hålla på med föräldrapenning osv) och så såg vi lite Macken med mera.

Idag blir det till att åka till svärföräldrarna. Det är ju Knightrider på tv... (vi har ingen mottagare hos oss, kan bara se på DVD). Imorgon ska vi till bm en sista gång, ja såvida inget händer inatt då. Men jag tvivlar =) Har bara haft/har lite värk i korsryggen idag, inga andra tecken.

På fredag är det en tråkig, och en rolig, dag. Först ska vi på begravning, tråkigt. Det blir litens tredje begravning... vilken början. Så vi hoppas verkligen att inte liten kommer på fredag, är min mans farmor som ska begravas... Men som sagt blir det en rolig dag också för min mamma kommer ner på en snabbvisit. Hon kommer fredag och åker hem söndag, blir avsläppt och upphämtad av vänner till familjen som ska till Örebro över helgen i jobb. Så vi får väl se när liten behagar komma ut, men nu skulle det nästan vara bäst om h*n väntade till efter helgen. Är kanske inte så kul att komma hem från BB till fullt hus...

Lördag då, alla hjärtans dag. Vad ska ni göra då? Här lär det väl inte bli något speciellt, om inte förlossning ;) Mamma är ju som sagt här så det kanske blir middag eller nåt sånt men särskilt romantiskt lär det väl inte bli =P Vi får väl ha en tidig alla hjärtans dag på torsdagkväll eller nåt, men å andra sidan så kör vi på att visa vår kärlek varje dag istället (som jag hoppas dom flesta gör) och det funkar bra det! ;)


Kommentarer
Postat av: Carola

men det var en envis en:)



På alla hjärtans dag blir det bara lugnt och en vanlig lördag..Nils och Agnes ska på kalas, på kvällen har nils beställt Taco..

Vi älskar varandra varje dag och just nu känns det som alla hjärtans dag varje dag här..



kram

2009-02-11 @ 20:54:54
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: Jennie

Verkar inte vara nån av oss som får före bf så du är ju i gott sällskao ;-)



Jag tror bebisen kommer på lördag! Känner igen mig i det du skriver om "ny energi". Vi var oxå på långprommis några dagar före Sigrid kom. Jag kände ingenting alls, inga förvärkar, ingen slemmis - nada - tills det drog igång på riktigt - och då gick det ju med en väldig fart!



Så lycka till på lördag då! ;-) Kram!

2009-02-12 @ 14:10:06
URL: http://lillplupp.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0