Förvärk!!!

Yes, inatt hade jag min första förvärk! Första tecknet på att det börjar närma sig =) En sekund blev jag chockad, sen andades jag som man ska och så släppte det efter kanske 30 sek el nåt. Jag hade bara lust att väcka Johan och berätta men klockan var bara typ kvart över tolv och eftersom att det inte kom nån mer så lät jag honom sova istället. Annars hade han väl blivit klarvaken som jag och varit trött på jobbet sen. Måste iaf säga att jag blev lite rädd/nervös.. Man är ju såklart inställd på att det kommer göra grönjä**igt ont, men man har ju bara tänkt det tidigare, det är jävligt lätt att tänka så. Nu gjorde det ont på riktigt och då blev jag lite nervös. Men det kommer nog gå bra ändå!

Tänk om vår önskning slår in och det sätter igång imorgon em/kväll... då är vi föräldrar i helgen... wiiiiii!!!!!!!!!!!! Men men, man kan ju inte beställa när dom ska komma så det är väl bara att vänta och se.

Nu ska jag iaf börja träna med TENS-apparaten ikväll. Har ju inte hunnit med det än för jag köpte dom där... kuddarna el vad man säger... på Apoteket här i Valbo och dom hade inte rätt storlek så då hade jag tänkt åka in till Apoteket på sjukhuset och se om jag kunde byta dom. Men jag kommer inte hinna det känns det som så jag kör på dom här. Dom är lite mindre och ovala men jag får väl använda alla fyra istället för bara två som dom brukar göra om det blir för lite. Det blir nog bra!

Det gick iaf superbra hos banken igår (fixade lånelöfte) och ikväll ska vi på visning, tjo!

Kommentarer
Postat av: Carola

ÅÅ..Håller tummarna att ni har ett litet knyte till helgen och pussa på.

Tänk att min lilla Lisa redan är 4 v...va tiden går..



Kram och ut och spring

Carola, Rut skickar pussar till Storm

2009-02-06 @ 07:30:44
URL: http://mammacarola.blogg.se/
Postat av: En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Vad spännande, hoppas det drar igång snart så ni strax får snusa på eran bebis.

2009-02-06 @ 11:42:31
URL: http://www.annakarlsson.se/blogg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0