Inget valentinbarn...

Nähäpp, ingen action än. Visst, än är det ju inte för sent om man ser på hur snabbt det gick för Erika och Björn i "andningsgruppen", men det är väl tveksamt... Mamma slapp iaf roa sig själv idag. Istället har vi varit på IKEA, Coop och Oves Säljlager och så varit på fika hos svärföräldrarna. Köpte bla fårskinn, matta till barnrummet (en sån där med bilväg på) med mera. Mamma hade dessutom med sig en massa saker, mest kläder och sängkläder, till bebisen så brist på kläder har vi verkligen inte =) Fick bla en JÄTTESÖT overall, supermjuk, i stl 56 med öron och svans. Det är ju bara för sött ;)

Nä nu ska jag vara lite social, trots att jag är grymt trött... Har sovit/vilat en stund innan middagen och det blir nog ingen sen kväll. Inte tagit igen mig från förlossningsbesöksnatten än tror jag. Ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Men! När kommer bebisen?

I vilket fall är det ju inte långt kvar och tids nog så har ni en liten gos hos er. Passa på att sova! (Take it from someone who knows!)

Kram

2009-02-15 @ 18:25:38
URL: http://lillplupp.wordpress.com
Postat av: Kattis

Nu har det varit tyst länge... har det kanske kommit en bebis?! Hoppas.... ;-D

2009-02-16 @ 08:06:48
URL: http://kattise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0