Nope, ingenting än...

Inga tecken än. Igår var magen så tung och jag hade starka sammandragningar (inte ont dock) när jag ställde mig upp el dyl så vi tänkte att KANSKE är det på gång... men icke sa nicke. Varje gång jag går på toa hoppas jag att den där jäkla slemproppen ska ha gått, men det har den aldrig.

Om inget hänt på onsdag är det (rutin)koll på förlossningen då men jag hoppas verkligen h*n kommer innan dess... Maken tycker det är jättejobbigt att vara tillbaks på jobbet också, eftersom att det är så "när som helst" så det känns väl sådär lagom motiverande. Nu börjar man nästan känna "nähä, det kommer väl ingen bebis då". Har nästan gett upp =P Men ut kommer den väl nån gång...

Men vet ni vad!? Inatt sov jag hela natten (ca 23.30-5.30) utan att vakna en enda gång! Blev riktigt chockad när jag vaknade och insåg det =)

Igår gav vi oss iaf själva en present, vi köpte var sin ny mobil! Så nu har vi iaf nåt att sitta och klura med i väntan på. Blev var sin HTC S740. Än så länge är jag väldigt nöjd! Mycket nytt bara =) Fick jäkligt bra rabatt också, köpte två mobiler + två minneskort + skärmskydd (dock inte bra...) på Elgigantenbutiken för ungefär samma, tom lite mindre, än vad vi skulle fått betala i deras internetbutik där dom hade internetkampanj och paketerbjudande. Där var mobilerna 1100 kr billigare PER STYCK än i butiken. Bra deal alltså! =)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Ja då är det dags då, för bebisen brukar låta mamma sova ordentligt natten innan den kommer - så hon ska orka med förlossningen. Så sägs det i alla fall. ;-)

Lycka till!!!!

2009-02-16 @ 16:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0