Trasig gasledning

Det är vad jag verkar ha i min mage. Inatt låg jag vaken säkert 2 timmar och hade så jävla ont i magen. Var överkomligt när jag låg på sidan, oftast. Till sist gick jag upp och tog mig lite fil och då gick det onda faktiskt över! Synd att jag inte gjorde det tidigare för nu är jag på skitdåligt humör för att jag inte fått sova... Kunde inte somna om förrän 7.30 efter att ha varit ut med Storm kl 6 heller, och kl 8 ringer ju klockan för Storms matdags. Sen lyckades jag iaf somna om men kl 10 var det bara att gå upp igen och ut med Storm för han gjorde inte nummer 2 imorse och vill ju inte att han ska gå och knipa sig hur länge som helst... Nåja, nu ska jag kolla en grej på order av min man, sen ska jag hoppa in i duschen.

Angående huset vi kollade på igår blir det nog inget med det för oss. Inte med det andra vi kollade på heller. Så vi letar vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0