Länge sen sist, och det lär bli så igen

Imorgon kl 7 åker vi hemifrån, mot Arlanda. Klockan 10 åker jag och Leo flyg upp till Luleå. Första gången Leo flyger, spännande! Funderar mest på hur jag ska få honom att svälja vid start och landning, kan nog bli mkt gråt där... Nåja vi får se! Ska iaf bli kul att åka upp igen, hälsa på alla igen! Myspys. Men trist att inte träffa maken på drygt en vecka... suck... jobbigt värre. Kommer sakna honom massor. Ja jag vet, vi är typ fastvuxna i varann ;P Men är inte det lite skönt ändå? För vi kan ju göra saker på var sitt håll ändå, men är trist att sova isär och inte ses på så länge...

Nu försöker han få Leo att sova. Fick en bok idag från Goboken om sömn. Enligt den ska Leo sova 13-18 timmar per dygn eller hur det nu var. Det har dom inte sagt till honom... Sen vi har börjat ge honom gröt på kvällen är det svårare att få honom att sova tycker jag. Tidigare har han somnat när han ammat och sen har man bara lyft över honom. Nu somnar han inte när han ammar efter grötmaten (idag åt han dock bara gröt, vi tänkte se om det funkar, borde ju räcka för han äter ju mer än en portion) så det är (oftast) jättesvårt att få honom att sova.

Förutom gröt har han nu ätit potatis (ingen höjdare), morot (rätt så gott till slut), palsternacka (yuck), broccoli (YUCK) och potatis/majs (mums!).

Nä nu ska jag se om min make vill ha avlösning. Vi ses väl i augusti gissar jag, so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0