Morotsslukaren

Ni skulle ha sett lillskiten igår, han gapade stort och ville ha mer morotspuré! Åt massor, för att vara han. Säkert 15 (små) skedar! Tidigare har han bara rynkat på näsan och spottat ut det men nu verkar han ha vant sig med smaken. Kanske var det bättre lite varmare också. Däremot åt han sämre av gröten (mjölkfri ris och banan-gröt), men det var nog för att han var såååå hungrig. Var nog för hungrig för att orka sitta och äta nåt så långsamt ;)


Om två veckor åker jag och Leo upp till Luleå för att hälsa på och för att gå på bröllop. Ska bli mysigt att komma upp igen! Och så ska vi träffa Charlie! Min barndomskompis lillkille som kom till världen i maj, så jag har inte hunnit träffa honom än. Ska bli kul!

Nä nu ska jag nog ge Leo lite mat. Förresten, vi har möblerat om i vardagsrummet och det blev jättebra! Och så har vi fått tv! Har haft tv-apparat men inte tv-sändning på snart ett år för er som inte vet.

Men NU ska jag gå, see ya!


Kommentarer
Postat av: carola

åh så dukit han är..

Här går det sakta fram med smakisar..hinner aldrig:)

Ammas för fullt..



Ha det så bra i norr..avis avis..

2009-07-19 @ 20:52:10
URL: http://mammacarola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0