Du mirakel i vårt liv

Jag har skrivit en låt till Leo nu, den heter Du mirakel i vårt liv. Den ska jag sjunga på hans namnkalas eller vad det nu kallas. Det blir nog på midsommardagen. Mamma ska göra min favoritsmörgåstårta och så ska vi äta vanlig tårta efteråt. Tårta på tårta, men åh så gott =)

Idag kommer en fd jobbarkompis hit från Sthlm och hälsar på till imorgon. Ska bli superkul! Har inte träffats sen i höstas när jag och Leo (i magen) hälsade på på fd arbetsplatsen.

Nu har jag beställt lite grejer till mitt silverarbete så nu ska jag komma igång med att göra smycken igen! Det blir silverlera nu, har inte testat det förut. Jag har ju bara gjort silver av silver så att säga, silversmide. Förresten så har jag anmält mig till en kurs i höst också, jag ska lära mig spela piano hade jag tänkt =) Har jag velat göra länge, så nu jäklar! =)

Och håll tummarna för oss, vi har hittat ett hus som vi supergärna vill ha!!!


Kommentarer
Postat av: Karin

2009-06-12 @ 14:42:03
Postat av: Karin

vad kul att saker går framåt! hoppas ni får huset då :-) du får lägga ut lite bilder i så fall. Kramar

2009-06-12 @ 14:43:04
URL: http://annanirak.blogspot.com
Postat av: ämma

Vackert namn på låten! Skulle vara kul att få höra den nån gång, om du vill :)



Håller tummarna för er gällande huset!

2009-06-16 @ 16:11:24
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0