Snabbuppdatering

Gud va Leo pratar nuförtiden! Han pratar och pratar och ler och skrattar (inte riktigt, men nästan, liksom skrattar till) och är faktiskt glad för det mesta. Blir lite grinig om han är riktigt trött, hungrig el dyl såklart och så när han behöver skita på eftermiddagen (har det varit de senaste dagarna iaf). Nu ligger han och sover i vagnen, vi kom in från en promenad i ösregnet för ett tag sen så han lär väl snart vakna (speciellt när jag skrev att han sover nu, då brukar han jämt vakna =P).

Imorgon åker iaf jag och Leo till syrran i Sthlm och hälsar på. Maken och Storm får stanna hemma =) Vi tar tåget så att jag kan ha koll på honom, i bilen sitter ju han bak och jag tycker inte om att inte se honom och så blir det ju att köra på Essingeleden osv där jag verkligen inte kan stanna om nåt skulle hända... Så, tåg it is!

Igår pratade jag förresten med en kompis i telefon och så sa jag att Leo är så lat när man lägger honom på mage. Jag vet att han kan lyfta på huvet, för jag har sett honom göra det, men han gör det inte. Men så la jag honom med armarna på mina ben så att han kom upp lite, och då höll han upp huvudet för fullt, det blir ju lite lättare då. Då var det iaf som att han förstod att det var det han skulle göra när han låg på mage också för när jag sen la honom platt igen höll han uppe det då också! Haha, knasbollen min =)

Nu ska jag kolla tågbiljetter och sen när Leo har vaknat blir det mys i soffan!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha! Ja Emma gillade inte heller att ligga på magen i början men jag la henne på mage - på min mage - och då ville hon ju titta på mig och lyfte huvudet så fint! Nu kryper hon snart... shit vad tiden går!



Ja, du gör helt rätt att ta tåget så du kan ha koll. Man får ju panik om de börjar gråta och man inte kan stanna! ;-)



Hälsa syster!

Kram!!!

2009-06-04 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0