Öppna förskolan

Idag var jag och Leo och kikade hur det är på Öppna förskolan. Det var trevligt, många föräldrar och barn, pysselrum, lekrum, fika att köpa osv. Leo blev väldigt trött dock, förståeligt! Han blev lite grinig efter ett tag, antagligen pga alla nya intryck, så vi gick efter ca 1,5 timma och han sov hela vägen hem och sover fortfarande kvar i vagnen (ca 1,5 timmar sen vi gick). Jag tar tillfället i akt och kikar lite i en huskatalog jag fick på posten idag och kikar lite på hemnet mm.

Har inte hittat någon spädbarnsmassage här, bara två i kyrkan (en i Sandviken och en i Ockelbo) som tydligen iaf är instruktörer. Har bestämt mig för att bara köra lite inoljning och mys på kvällen vid sista blöjbytet istället. Däremot hittade jag babysim på Parkbadet för 1400 kr för 2 vuxna och 1 barn och då får man stanna och bada efteråt så det tänkte vi nog börja till hösten!

Nu ska jag skynda mig och kolla runt lite innan han vaknar, see ya!

Kommentarer
Postat av: Emma

Babysim ska vi också på, ser fram emot det så mycket! Tycker bara att det är trist att allting har uppehåll nu när det är sommar.. vill ju börja bada nu! :D

2009-05-19 @ 01:14:48
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Oj vad dyrt med babysim. Här kostar det 800 kr + en medlemsavgift på 400 kr/år så slår man ut det på vår och hösttermin så blir det 1000 kr. Men som sagt, det är värt det! Kul att ni får stanna kvar och bada efteråt, det skulle Emma aldrig orka om vi fick. Hon är helt slut efter badet (som är 30 min)- trots att hon sover i vagen minst 30 minuter på vägen dit.



Ge Johan en grattiskram från oss i Helsingborg!!!!

2009-05-19 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0