Småsnuviga sjusovare

Både jag och Leo är lite småsnuviga och på senaste tiden har Leo bestämt att vid 6-7 är en bra tid att gå upp. Jag har dragit ut det lite dock, legat kvar en stund även om han varit superpigg som i morse. Så har han fått ligga och prata och vifta medan jag suger i mig den sista lilla vilan innan det är dags att gå upp. Det jobbiga är att dagen blir så himla lång när man går upp så tidigt. Jag vill ju sova länge så att jag, ja så att jag får vila såklart men även så att maken kommer hem snabbare!!! Är så trist när han är på jobbet. Men på torsdag ska vi kanske iväg och träffa lite kompisar iaf och nästa vecka kanske vi ska träffa makens jobbarkompis sambo och barn, Elin som är två dar äldre än Leo. Ska bli kul!

Jag har förresten kommit på två kurser jag vill gå med Leo: spädbarnsmassage och babysim. Fick nån gratistidning från Föräldrar & Barn el vad den heter och då skrev dom om det och det verkade jättemysigt! Vet bara inte om det finns nån bra kurs här, ska kika runt lite.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, tänk om jag fick sova så länge... här har dagen börjat kl 5 de senaste två veckorna. (och detta med två eller ibland tre uppvak om nätterna)Trots detta är det fullt upp och jag har hittills aldrig sovit när Emma sovit om dagarna. (Kanske slummrat till på soffan nån gång, men då max en halvtimme)



Babysim kan jag verkligen rekommendera. Vi hade avslutning och undervattnesfotografering i veckan. Emma verkligen ÄLSKAR vatten! Babymassage har vi fått 4 ggr gratis på bvc!



Hoppas ni kryar på er snart!

Kram!



2009-05-13 @ 10:02:22
Postat av: Lisa Sjöberg

Hej!

Ni verkar ha det bra allihop. Tänkte bara säga att du ska vara glad och tacksam för att du får sova så länge på mornarna. Hugo vaknar strax före fem varje morgon och är superpigg så det är bara att stiga upp. Gissa om man är trött!!!?1 :-D



Kram

2009-05-14 @ 20:26:18
Postat av: Emma

Jag har inte hittat någon kurs om spädbarnsmassage häromkring, tyvärr. Så om du hittar får du mer än gärna hojta till! Jag har köpt en bok som heter just "Spädbarnsmassage", så vi försöker lite smått här hemma på egen hand :)

2009-05-17 @ 13:24:34
URL: http://emmakjellsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0